top of page
חיפוש

פארקים במרחק חצי שעה מגוש דן.

לאלה שמתכוונים מחר לצאת לטבע, עם מנגל ובלעדיו, לאכול צהריים במזג האוויר המקסים שמצפה לנו, אני רוצה לבשר לכם חדשה מרעישה: לא תהיו לבד!

ובכל זאת, אני רוצה לשתף אתכם במספר מקומות פחות מוכרים (עכשיו אחרי הפוסט המצב קצת ישתנה...), שתוכלו לבלות מספר שעות מוצלות, מנוצלות, ומנעימות (אלה השמות שתקלידו בוויז):

1. הכי ידוע הוא פארק גני יהושע - תמיד תוכלו למצוא באזור שירותים, ברזיות, אבל עם מעט מאוד שולחנות פיקניק.

2. פארק מנחם בגין פארק נחמד עם שירותים ואזורים מוצלים, בדרך כלל "מפוצץ" בחגים. כנ"ל הפארק הלאומי ברמת גן.

3. יער ראש העין יער גדול, מיעוט שולחנות ללא שירותים מוסדרים ברוב האזור. אבל בהחלט מקום עם פריחה, נעים, שקט, והרבה מרחבים.

4. פארק הוד השרון לא אזור גדול, אבל ישנם חגים שהמקום מרווח למדי. תיאור של המקום תמצאו באתר באחד מהבלוגים הקודמים.

5. יער קדימה מקום נפלא עם שולחנות פיקניק ושטחים מוצלים רבים. ישנם חגים שהמקום עמוס מאוד.

6. פארק יקום – תיאור של המקום תמצאו באתר באחד מהבלוגים הקודמים.

7. קצת רחוק (40 דקות נסיעה) פארק עירון (או יער עירון). יש לא מעט שטחי צל אין כמעט שולחנות פיקניק ואין שירותים כלל. אולי בימים עמוסים כיום העצמאות, זה מהווה יתרון.

8. יער בן שמן – ללא ספק המקום האולטימטיבי לפיקניק, אבל בחגים הוא עמוס לעייפה. ולכן למרות שהוא מציע מגוון רחב של אזורים מוצלים עם שולחנות פיקניק וברזיות ( נושא השירותים קצת בעייתי), כדאי לשקול הגעה.

9. פארק יער שוהם יער די נרחב, עם הרבה שטחי צל המרוחקים אחד מהשני. אין הרבה שולחנות פיקניק, אין הרבה ברזיות, אין שירותים. דווקא בגלל החסרונות הנ"ל הוא מומלץ. בעוד היערות עם השירותים יהיו מפוצצים בחגים, כאן אני מאמין שניתן למצוא מקום להתרווח לכמה שעות. לקראת סיום היום מומלץ מאוד לקפוץ לבקר בחורבת תנשמת - תיאור של המקום תמצאו באתר באחד מהבלוגים הקודמים.

10. כביש 44 ו־38 - כל אזור פארק רבין שמתחיל במצפה הראל ומסתיים ביער הקדושים שאחרי שער הגיא. זה מכלול ענק של יערות לסירוגין שמשתרעים משני צדדיו של כביש 44 וכביש 38. יש שם הרבה מאוד פינות מוצלות עם שולחנות פיקניק וברזיות שמאפשרות פרטיות לקבוצות – בגלל הריחוק בין קבוצות השולחנות (שירותים? מעט...).

11. פארק איילון – אזור מיוער עם הרבה צל, היכן שלא עמוס (ליד האגם מאוד עמוס כי יש שם שולחנות ושירותים), נמצא פינות מוצלות להתמקמות, מומלץ.

והכי חשוב! לא לשכוח לקחת את כל הזבל יחד איתכם חזרה, וגם את ניירות הטואלט לא להשאיר בשטח - אנא.




108 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page